FAQ

  • + Bestellingen en voorraad?

    Meer dan een half miljoen producten hebben we steeds op voorraad. Spijtig genoeg is dit nog niet altijd voldoende. Toch proberen we steeds op de korst mogelijke termijn en aan de beste voorwaarden de door U bestelde goederen in huis te hebben.

  • + Kortingen en voorwaarden?

    Vraag zeker naar hoeveelheidskortingen zodat wij U een aanbieding op maat kunnen maken. Ook prijsafspraken op lange termijn voor één enkel product of voor een gans productgamma of merk kunnen gemaakt worden. 

  • + Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Met bankcontact, VISA, Mastercard en natuurlijk  ook cash geld kan U in onze vestiging betalen. Wij aanvaarden ook ecocheques op een groot aantal producten. Ook bij levering heeft onze chauffeur een mobiel e terminal  bij, zodat U met de bankkaart kan betalen (LET OP: geen VISA).
    Professionele gebruikers kunnen na een aanvraag bij onze administratieve dienst een kredietlijn vragen, zodat de facturen twee maal per maand naar hun worden opgestuurd.

  • + Herstellingen?

    We beschikken over een eigen hersteldienst! Van de gekende machinemerken hebben we de courante wisselstukken op voorraad zodat U nooit langer dan nodig zonder U toestel bent. Als de herstellingsperiode langer dan verwacht is, hebben we ook vervangtoestellen ter beschikking.

  • + Levering en verzending?

    Onze  twee commerciële buitendienst medewerkers samen met onze chauffeur zorgen ervoor dat de door U bestelde goederen op de snelst mogelijke manier op hun bestemming geraken. Binnen een straal van 30km rekenen we geen transportkosten (voor bestellingen vanaf 300 euro); daarbuiten gaan we steeds een individueel tarief berekenen en afspreken met onze klant.    

  • + Vakantieperiode en sluitingsdagen?

    Enkel tijdens “het bouwverlof”, gedurende drie weken in de maand juli zijn onze openingsuren licht gewijzigd; van maandag tot en met zaterdag van 9u tot 18u, zondag gesloten.